Coronavirus (COVID-19)

FAQ's

 

Q: Hoe zorgt Robert Half voor een veilige omgeving op kantoor?

Naar aanleiding van COVID-19 heeft Robert Half een aantal nieuwe procedures geïmplementeerd rond social distancing, maximale bezetting, hygiëne en schoonmaken.

Voor iedereen die het kantoor betreedt, wordt gevraagd de volgende belangrijke richtlijnen in acht te nemen:

  • De regels voor sociale afstand van 1,5 meter worden gehandhaafd, in alle ruimtes van het kantoor.
  • Ontsmet uw handen met de handgels die tot uwer beschikking staan bij de receptie.
  • Registreer uzelf wanneer u het kantoor binnenkomt

Aangezien we het aantal touchpoints beperken tot het absolute noodzakelijke zullen we voorlopig geen drank aanbieden tijdens vergaderingen of company-ins.

Als u in contact bent geweest met iemand die coronavirus heeft, of als u zich onwel voelt voordat uw vergadering of Company-in begint, neem dan contact met ons op en we zullen in plaats daarvan een virtuele vergadering regelen.

Mocht u vragen hebben over deze vereisten, neem dan contact op met uw recruitment consultant.

Q: Wat moet ik doen als een tijdelijke professional die via Robert Half voor me werkt in mijn bedrijf of op mijn kantoor mogelijk in contact komt met COVID-19?

Als er iemand op uw kantoor positief getest is op COVID-19 en onze Robert Half tijdelijke professional is nog op kantoor, vraag hen dan te vertrekken en indien mogelijk van thuis te werken, en bel onmiddellijk zijn/haar Robert Half consultant.

Is er mogelijke blootstelling aan COVID-19 geweest, bel dan onmiddellijk uw consultant van het lokale Robert Half kantoor.

Q: Wat doet Robert Half ten aanzien van het Coronavirus (COVID-19)?

Robert Half houdt de COVID-19 uitbraak en de mogelijke impact ervan op medewerkers, klanten en de bredere gemeenschap nauwlettend in de gaten. De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers en klanten is onze eerste prioriteit.

We beschikken over een pandemisch responsplan en een robuust bedrijfscontinuïteitsplan.

Q: Waaruit bestaat het pandemisch responsplan van Robert Half? Kunt u me meer specifieke details geven?

Reizen voor medewerkers wordt opgeschort naar alle landen die voorkomen op de lijsten van landen met een reisbeperking, en gebaseerd op het meest recente regeringsadvies.

Onze medewerkers beschikken over de technologie en middelen om van thuis te werken, mocht de locatie gesloten zijn.

Waar nodig moedigen wij sollicitatiegesprekken per video of Skype aan en raden we aan om handen schudden te vervangen door een verbale groet.

Niet noodzakelijke reizen worden niet meer gemaakt. We blijven ons inzetten voor onze klanten en zullen ook persoonlijke ontmoetingen hebben met klanten als dat nodig is. Dit zal met name op lokaal niveau gebeuren.

We raden iedereen aan de hygiënische richtlijnen van de overheid te volgen; deze hangen overal in onze kantoren en worden veel intern gedeeld.

Q: Hoe vaak geeft Robert Half haar klanten een update over de COVID-19 uitbraak?

Robert Half reageert op alle klantenvragen en zal dit blijven doen.

We hebben al onze klanten en tijdelijke professionals geïnformeerd en zullen de FAQ’s op onze site https://www.roberthalf.nl/nl/werkgevers/faq/covid-19 blijven updaten.

Mocht de situatie veranderen dan zullen we u opnieuw informeren.

Q: Kunt u uitzendkrachten of interim- en projectmanagers die voor ons werken informeren over het beleid of advies van ons bedrijf t.a.v. COVID-19?

Ja. Als u beschikt over advies of speciale instructies voor uitzendkrachten of interim- en projectmanagers die bij u werken dan geven wij die informatie graag aan hen door.

Terug naar boven