Interim-management en tijdelijke oplossingen op projectbasis

Heeft u snel extra ervaring of specifieke knowhow nodig? Vertrouw dan op Robert Half Management Resources. De ervaren interim-managers die wij voor u werven, zijn direct en flexibel inzetbaar op alle afdelingen van uw bedrijf.

 

Neem contact met ons op

 

Interim-management: een tijdelijke, maar efficiënte oplossing

Heeft u te maken met een fusie, overname of onverwachtse afwezigheid van een sleutelfiguur? Of werkt uw bedrijf momenteel aan uitbreiding, herstructurering of een reorganisatie? Dan kunt u wel wat extra ervaring en direct inzetbare expertise gebruiken. De ervaren interim-managers in het netwerk van Robert Half Management Resources bieden een oplossing voor de korte of middellange termijn. Zonder lange inwerkperiode zorgen zij voor meerwaarde en continuïteit bij uw groei- of veranderingsprocessen.

Een uitgebreid netwerk van interim- en projectmanagers

Robert Half Management Resources onderhoudt een uitgebreid netwerk van senior interim-managers en projectmanagers. Deze ervaren topprofessionals zijn geselecteerd op basis van hun proactiviteit en hands-onmentaliteit. Ze zijn in te zetten voor tijdelijke opdrachten op deze gebieden:

  • Finance & Accounting
  • HR
  • Productie
  • Supply Chain & Procurement
  • IT
  • Sales & Marketing
  • Legal
  • General Management

Heeft u binnenkort een interim-manager nodig? Neem dan contact met ons op.

 

Amsterdam
+31 20 346 34 90
[email protected]

Eindhoven
+31 40 234 87 90​
[email protected]

Rotterdam
+31 10 206 50 50
[email protected]

Deze pagina delen