administratief medewerker

8 uitdagingen voor HR-managers

Door de enorme transformaties die bedrijven de afgelopen jaren ondergaan hebben, worden HR-managers geconfronteerd met nieuwe manieren van werken en de daarbij horende uitdagingen. De rol van de HR-manager is divers en blijft veranderen: van aanwervingen, de bedrijfscultuur en welzijn op het werk tot het uitstippelen van het hr-beleid (in lijn met de wetgeving) en het updaten van processen.

Ontdek de trends in administratie, HR en customer support voor 2024

Administratieve, HR en customer support professionals zijn de onmisbare pilaren van moderne bedrijven. Hun rol is in de afgelopen jaren aanzienlijk geëvolueerd en hun takenpakket is gevarieerder dan ooit. De vraag naar deze vaardige medewerkers blijft onverminderd groot. Met de markt die nog altijd optimaal in beweging is, is het voor werkgevers anno 2024 belangrijker dan ooit om talent aan te trekken en te behouden. Deze trends in administratie, HR en office support komen naar voren in het onderzoek voor de Salarisgids 2024.

Soft skills essentieel voor administratief personeel

Thuiswerken vergt een andere mindset en vaardigheden. De soft skills voor administratief personeel zijn dan ook aan het veranderen. Lees hier verder.