De 15 meest voorkomende managementfouten in tijden van economische onzekerheid

28 september 2009

Leidinggeven aan een groep is nooit eenvoudig, maar met de economische onzekerheid van nu is dit een nog grotere uitdaging. De meeste bedrijven voelen een toenemende druk om meer te doen met minder. In veel gevallen is dit aanzienlijk minder. Hoe kunt u ervoor zorgen dat uw medewerkers gemotiveerd en enthousiast blijven terwijl u hen wellicht steeds minder beloningen in het vooruitzicht kunt stellen? En hoe kunt u zich bovendien voorbereiden op de onvermijdelijke opleving? Als het economisch tij keert, beschikt u dan over het benodigde toptalent?

Om u te helpen uw toptalenten te behouden en uw organisatie in tijden van verandering als een goed geoliede machine te laten lopen, heeft Robert Half de meest voorkomende managementfouten in tijden van economische onzekerheid op een rij gezet in de vorm van ‘don’ts’ en tips om deze te voorkomen.

Document: De 15 meest voorkomende managementfouten in tijden van economische onzekerheid

Deze pagina delen