Nieuwe branding Robert Half

01 October 2013

Vertrouwde kwaliteit in een nieuw jasje

Amsterdam, 2 oktober 2013 – Robert Half, arbeidsbemiddelaar op het gebied van financiële professionals en administratief ondersteunend personeel, introduceert vanaf oktober een nieuw logo en andere designupdates voor al haar arbeidsbemiddeling divisies. De nieuwe branding heeft een eigentijds monogramlogo en tekst die de diensten van het bedrijf onder de Robert Half-paraplu verenigt.

Het nieuwe logo is ontworpen met het oog op gebruiksgemak en leesbaarheid in digitale mediaformaten, waaronder websitebanners, social media en mobiele toepassingen. Robert Half heeft vergelijkbare wijzigingen aangebracht in de logo’s van de verschillende divisies om voor visuele consistentie te zorgen.

“Robert Half is voorloper op het gebied van financiële arbeidsbemiddeling. In de afgelopen 65 jaar is de naam Robert Half synoniem geworden voor topkwaliteit in professionele arbeidsbemiddeling,” zegt Harold M. Messmer, voorzitter en CEO van Robert Half. “Het nieuwe logo en de grotere nadruk op het Robert Half-merk toont de volledige reikwijdte en diepgang van de diensten van het bedrijf, terwijl het ook een eerbetoon is aan onze rijke geschiedenis.”

Robert Half heeft ook aangekondigd dat het woord ‘international’ niet langer gebruikt wordt in de corporate branding. In plaats daarvan zal de volledige nadruk komen te liggen op de naam Robert Half. Vanaf oktober bevindt de internationale bedrijfswebsite zich op www.roberthalf.com. Het beurssymbool van het bedrijf op de NYSE blijft RHI.

De divisies van Robert Half in Nederland zijn: Robert Half Finance & Accounting, Robert Half Management Resources, Robert Half Financial Services, Accountemps en OfficeTeam.

Document: Lees hier het volledige persbericht